عوامل نفوذی لابی یهودی صهیونیست/2

دسیسه های عوامل نفوذ لابی یهودی صهیونیستی برای آرمان گرایان و آنها که از درد مقدس رنج می برند، دشوار و دردسرساز بوده است. امروز، لابی یهودی صهیونیستی بودجه چند میلیارد دلاری و قدرت سیاسی گسترده ای را تحت کنترل خود دارد. اولین لابی های یهودی نخستین بار در قرن 17 و 18 در اروپا شکل گرفت. هدف اصلی این لابی ها حمایت از حقوق یهودیان و تضمین ادغام هرچه بیشتر آنها در جامعه بود. سرنوشت جمعیت یهودیان به خصوص در انگلستان و فرانسه به خودی خود مسئله بود. درست در همین برهه، لابی های یهودی به تدریج شروع به تقویت روابط خود با پول و سرمایه کردند. دین و ایمان و قبله یهودیان صهیونیست پول است

دسیسه های عوامل نفوذ لابی یهودی صهیونیستی برای آرمان گرایان و  آنها که از درد مقدس رنج می برند،  دشوار و دردسرساز بوده است.

امروز، لابی یهودی صهیونیستی بودجه چند میلیارد دلاری و قدرت سیاسی گسترده ای را تحت کنترل خود دارد. اولین لابی های یهودی نخستین بار در قرن 17 و 18 در اروپا شکل گرفت. هدف اصلی این لابی ها حمایت از حقوق یهودیان و تضمین ادغام هرچه  بیشتر آنها در جامعه بود. سرنوشت جمعیت یهودیان به خصوص در انگلستان و فرانسه به خودی خود مسئله بود. درست در همین برهه، لابی های یهودی به تدریج شروع به تقویت روابط خود با پول و سرمایه کردند. دین و ایمان و قبله یهودیان صهیونیست پول است.

پولسازان  و سرمایه داران اروپا یهودیان هستند. یهودیان به تدریج کنترل سکان برخی از مهمترین مراکز سرمایه اروپا را به دست گرفتند. به عنوان مثال، بنیانگذاران و مدیران  بانک هلندی که در آمستردام تأسیس و در قرن هفدهم به بزرگترین بانک جهان تبدیل شد، یهودیان بودند.

در قرن هجدهم، یهودیان به بخش مهمی از صنعت بانکداری در بسیاری از کشورهای اروپایی تبدیل شده بودند. به عنوان مثال، در آلمان، قبل از به قدرت رسیدن نازی ها در سال 1933، سهم یهودیان از بانکداری به 30 درصد می رسید. یهودیان صهیونیست بر بخش قابل توجهی از پایتخت جهان تسلط دارند. صهیونیسم ایدئولوژی است که توانایی آن را دارد که از همه ابزارها به نفع خود برای تسلط بر جهان استفاده کند.

از آنجایی که صهیونیست ها هیچ نژادی غیر از نژاد یهودی را قبول ندارند، موجودیت خود را بر فقدان دیگران بنا و استراتژی شان را بر این اساس تعیین می کنند. اندیشه صهیونیستی که طرفدار توافقی است که قوانین بین المللی را نادیده می گیرد، تا به امروز فجایع بسیاری را به بار آورده است.

اندیشه های صهیونیستی در لابی های یهودی نضج می یابد. آرمان صهیونیسم که به تدریج قبل از جنگ جهانی دوم به بلوغ رسیده بود، از سوی لابی های یهودی در سراسر جهان تامین مالی می شود. لابی های یهودی که به حیات خود در جهان ادامه می دادند نیز سعی در سازماندهی در دولت عثمانی داشتند. اما در آن زمان این لابی ها مانند امروز در حوزه مدیریت مالی نبودند، بلکه به فعالیت هایی مانند حفظ حقوق یهودیان می پرداختند. یکی از مهم ترین لابی های یهودی در امپراتوری عثمانی، جامعه اشکنازی بود که در سال 1553 تأسیس شد. این جامعه بزرگترین جامعه یهودی در امپراتوری عثمانی بود و از قدرت سیاسی و اقتصادی قابل توجهی برخوردار بود. جامعه اشکنازی در بسیاری از شهرهای امپراتوری عثمانی فعال بود و نماینده جوامع یهودی در این شهرها محسوب می شد. نمونه مهم دیگر از لابی های یهودی در امپراتوری عثمانی، جامعه سفاردی بود که در قرن شانزدهم تأسیس شد. این جامعه متشکل از یهودیانی بود که از اسپانیا و پرتغال به امپراتوری عثمانی تبعید شده بودند. جامعه سفاردی در نواحی مدیترانه ای امپراتوری عثمانی قدرت قابل توجهی به دست آورد. پس از جنگ جهانی دوم، یهودیان در بسیاری از کشورهای جهان به موفقیت های اقتصادی و اجتماعی دست یافتند. امروز این لابی ها به نمایندگی از یهودیان صهیونیست بر اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان حاکمند.

فعالیت‌های اطلاعاتی صهیونیست‌ها در امپراتوری عثمانی و سرزمین‌ فلسطین حتی قبل از اعلام تأسیس پایگاه تروریستی آمریکا به نام «اسرائیل» آغاز شده بود.

اعضای لابی های یهودی صهیونیستی را عموماً تجار، وکلا و سیاستمداران سطح بالا تشکیل می دهند. اسرائیل صهیونیستی به دلیل اهمیت بالایی که برای اطلاعات قائل است، مقدار قابل توجهی از منابع مالی خود را به لابی ها اختصاص می دهد. لابی گری یهودی در ترکیه از  سه بخش تشکیل شده است. اولین آنها جناحی است که توسط خود یهودیان تشکیل شده است. جناح دوم توسط کسانی تشکیل شده است که منشأ یهودی دارند اما می گویند مسلمان هستند، درحالیکه در واقع هویت یهودی خود و ارتباط با یهودیان را حفظ می کنند. این افراد ساباتیانیست نامیده می شوند. جناح سوم را افراد که اصالتاً یهودی نیستند، اما با افراد یهودی الاصل در تماس هستند و به دلیل منافع شخصی خود برنامه های آنها را اجرا می کنند، تشکیل داده اند.

اگرچه اساس این جناح ها ماسون‌ها می باشند اما، بسیاری از غیر ماسون ها به دلیل منافع شخصی یا موقعیتی که داشتند با آنها صمیمیت برقرار کرده و به خدمت آنها درآمدند.

بزرگترین سلاح یهودیان صهیونیست معامله ای است که با مسلمانان کرده اند. وقتی شما به عنوان یک مسلمان از یهودی خرید می کنید، به سلاحی در دست یهودی صهیونیست تبدیل می شوید.  در نظام‌های دموکراتیک-سکولار، همه احزاب سیاسی، دارای عوامل نفوذی لابی یهودی صهیونیست هستند که از منافع اسرائیل مراقبت و محافظت می‌کنند.

عامل نفوذی لابی یهودی صهیونیست گاهی در کسوت نماینده مجلس ظاهر می شود، گاهی وزیر، گاهی رهبر حزب می شود، گاهی تاجر ، گاهی روزنامه نگار می شود، گاهی استاد دانشگاه، گاهی دیپلمات و گاهی رئیس جمهور.  آنهایی که مدعی اند اتخاذ اقدامات احتیاطی در برابر عوامل نفوذی لابی یهودی صهیونیستی به نام اسلام غیرضروری است، دروغ می گویند.

اگر صبر، استقامت و شهامت دوری از کسانی را نداشته باشید که به قدری نادانندکه از خطا دفاع می کنند، آنقدر کور  هستند که حقیقت را نمی بینند، آنقدر ناسپاس هستند که خوبی ها را انکار  می کنند، در صف دشمنان دین قرار می گیرید.

مصطفی چلیک

لینک خبر:ttps://www.yeniakit.com.tr/yazarlar/mustafa-celik/siyonist-yahudi-lobisinin-etki-ajanlari2-46222.html

کد خبر 20728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =